HTML

Vasutaskritikus

Nem egy kritizáló vasutas, sokkal inkább egy vasutat kritzáló emberke vagyok az internet névtelensége mögül, különös tekintettel gyermekkori betegségemre melyből azóta sem gyógyultam ki: a vasútmodellezésre!

Címkék

2010 (5) 2011 (1) 2012 (1) 5047 (1) acme (2) adó 1% (2) alapítvány (1) albert (1) álmozdonyvezető (1) atomvonat (1) Balatonfüred (1) baleset (2) békéscsaba (2) blog (1) bombariadó (1) börze (3) Brawa (1) buék (1) burma (3) bygmodell (1) caf (2) cargo (1) deák (1) déli pályaudvar (1) demonstráció (1) domonkos (1) don quijote (1) elveszett (2) emlékhely (1) epoche (1) északi (1) étkezőkocsi (2) etwg (1) európa expressz (1) e bay (1) fidesz (5) film (3) flirt (1) flottaszerződés (1) fónagy (2) fonyód (1) fotó (1) Fuggerth (1) ganz (1) ganz v48 (1) gigant (2) Gödöllő (1) gyorsvasút (1) gysev (1) gyűjtemények (1) Halberstadti (1) hamisítás (1) heris (1) hiéna (2) holokauszt (2) ic 3g (1) ic plusz (1) index fórum (13) indóház (10) kamion (1) keksz (1) kelti pu (1) kerékpár (2) keskeny nyomtáv (2) keszthely (5) kiállítás (9) kína (3) korrupció (1) korszak (1) közbeszerzés (1) legjobb (1) limit (3) loc&more (1) logó (2) magánvasút (1) mátrai erőmű (1) máv (19) mavoe (1) máv start (6) máv trakció (1) metro proto (1) modell&hobbi (2) modellkit (4) moderátor (1) morop (2) motorvonat (1) mozdonyvezető (2) mszp (1) múzeum (4) nemdohányzó (1) nmj (2) nyugdíj (1) orient-expressz (1) óvoda (1) paksinuti (1) pályázat (4) pécs (1) peronkapu (1) photoshop (2) piko (2) piros (2) Poirot (1) politika (2) quabla (7) railtop (1) rch (1) reform (1) rendőrség (3) reptér (1) részeg (1) rézgaras (1) rivarossi (1) roco (4) start klub (1) svájc (1) széchenyi (2) székely gyors (1) szendvics (1) szerzői jogok (1) szülinap (1) tablet (1) tajvan (1) temofeszt (2) tillig (1) tisztaság (1) tothgun (4) traxx (3) trianon (1) újdonságok (9) vasút&modell (3) vatera (2) vészfék (1) vezérigazgató (2) vip (1) vonalbezárás (7) webshop (1) webzin (1) x1win (1) y kocsi (2) zsidó (2) Címkefelhő

2010.02.17. 09:16 vasutaskritikus

Utánanéztem

 

Nem hagyott nyugodni a burmai cikk, ezért keresgéltem a neten. Nem is kellett sokat keresgélni, hamar jöttek is az adatok: területe kb. hét Magyarországnyi, 55 millió ember, 1962–óta katonai diktatúra, India, Kína, Laosz, és Thaiföld által határolt Délkelet-Ázsiai ország. Vasúthálózat hossza 3955km, (V&M szerint 4200, de lehet hogy ez a megépített vágányfolyóméter, ami ugye nem a vonalak hossza), a világ egyik legcsóringerebb országa. Hm… Vajon mivel érdemelte ki ez a jelentéktelen ország, és a még jelentéktelenebb vasútja hogy a mi V&M-ünk ennyit foglalkozzon vele? És csak most látom hogy ez az 1.rész volt, következnek az utazási élmények! Fogjatok le…

 

4 komment

Címkék: burma vasút&modell


A bejegyzés trackback címe:

https://vasutaskritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr241764853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mit nem mondasz 2010.02.17. 09:38:37

no. tájékozott vagy, de talán mégsem annyira. akkor segítek.

A cikk szerzője Eugen Takács. fórumon etwg. Afféle vasútmodellezési tótumfaktum és utazógép. Bécsi, pozsonyi, budapesti szálakkal, de gyak. mindenhol felbukkan.

Eugen és EglyT kebelbarátok.

A V&M-ben pedig a kebelbarátok írnak, mert ők ingyen írnak.

A mondás szerint szegény ember vizel, főz.
EglyT mint főszerkesztő" begyűjtött pár ilyen lelkest akik forralják neki a vizet. Ingyen persze, kézfogásért.

Ettől ilyen ez az újság, az egész a ruppótlanságra épül. Nézd meg hátoldali Märklin hirdetést. Azt maga EglyT adta fel a saját újságjában mint Märklin nagyker. Hehe. Szép, csak értelmetlen. Ja, hányan märklineznek Mo-n? 10-en? vagy azzal már sokat mondtam?

Tehát akkor szummázva: egy egy lapszám költsége szinte csak a nyomda. hirdetés bevétel nulla.
Az árából tartja el magát vagy ha bukik akkor EglyT finanszírozza a klimpír tevékenységéből. Vagy másból. Ugye. Azt már én sem tudom.

na ma kivel fogok veszekedni? :)

vasutaskritikus 2010.02.17. 09:49:03

@mit nem mondasz:
Hát igen, mivel nem vagyunk kebelbarátok Egly T-ral, ilyenekről nem volt tudomásom. De ettől még a kérdés nem okafogyott, miből gondolja EglyT vagy etwg, hogy ez bárkit is érdekel ebben az országban???

mit nem mondasz 2010.02.17. 10:06:51

@vasutaskritikus: hál a magasságosnak én sem vagyok kebelbarátja egyiknek sem.

Szerintem sem EglyT, sem etwg nem gondolja, hogy a burmai vasút bárkit is érdekelne ebben az országban.

Ez az egész egy fedősztori. EglyT egy mindenlében kanál csóka. Zongoraművész (?) tevékenysége okán sokat utazik már régóta. Érdekli a vasútmodell, gondolom az átkosban hozott haza egy-két ezt azt a dupla fenekűben, így aztán rákapott erre a kereskedésre, de ez inkább csencselés amit ő művel.
tekintettel arra, hogy a környezetében megszólalni senki nem tud, ő annyit beszél, hamar épít ki kapcsolatokat, elég rámenős is.

Most ugye märklin/trix vezérképviselet (!!), meg ki tudja még kiket képvisel, de hogy el tudja magát adni odakünt nem árt felmutatni valamit. No, ezt a szerepet tölti be a V&M, szerencsére a derék külföldiek nem tudják elolvasni, csak látják, hogy van, így aztán mindenki meg van nyugodva.

Alibi újság, röviden és tömören. Mindamellett, hogy időnként egész jó írások is vannak benne, néha én is átfutom ismerősöknél. Pénzt azért nem áldoznék rá :)

A tartalom pedig a már említett módon születik, korrektor Cs. Cs., tök véletlenül az asszonyt is így hívják, talán mégsem véletlen. Szegény pára amellett, hogy az élet az EglyT-né szereppel jutalmazta valami bíró vagy efféle. már rendesen, nem focipályán.

Szóval az értelemkeresés ebben az EglyT univerzumban elég értelmetlen dolog.

Na de most már lassan én írom a blogodat bakker. Hát mondj valamit te is :)

vasutaskritikus 2010.02.17. 10:24:38

@mit nem mondasz:
Érdekes amit írsz, való igaz hogy EglyT-ról nem tudok szinte semmit, csak amit a külső szemlélő is lát.
De a vele kapcsolatos és V&M-es információkra bármikor vevő vagyok itt a blogon. :)
süti beállítások módosítása