Kisszériás gyártók közt harmadik a sorban, de ez nem feltétlenül a minőségre vonatkozik. Hogy pontosan hogyan is kezdődött nem emlékszem, mert nem tartottam komoly cégnek, a modelljeik kimerültek abban, hogy sosem látott teherkocsikat barnára mázoltak és felragasztottak rá egy Máv-logót. Ennek nem sok értelmét látom, annak ellenére, hogy nem vagyok elvakult szegecsszámláló. Igyekszem megtalálni azt a határt, amibe még beleférnek az ésszerű kompromisszumok, de már felesleges a szőrszálhasogatás. A korai Byg-modellekre igen nagy jóindulattal mondhattam még azt is hogy „modell”, azt már nem hogy autentikus, azt meg végképp nem hogy esetleg precíz lenne. Azt még a maiakra sem. Csak az utóbbi években álltak át olyan modellekre, aminek jó esetben még van eredetije is a magyar járműparkban, pl Res, Tagps, Tadgs. Eddigi legnagyobb dobásuk az 20-67-es középszámú IC-kocsik modellje volt, melyet műgyantából öntve sikerült kivitelezniük. Ez sajnos magában is hordozza azokat a negatívumokat amik a műgyanta-technológiából sajnos szükségszerűen adódnak, és mely hibák jellemzik is a kocsit. Természetesen ezek jól láthatóak is, ha 2 méternél közelebbről vesszük szemügyre a modellt. A kocsiszekrény görbe, domború, esetenként a kocsi tetejében van elég csúnya hajlat is, az anyagvastagság elég nagy.
Tudom, csináljak jobbat, de attól még ez sem jó. A színe sem az igazi, és a legnagyobb bajom, hogy Byg-ék a mai napig matricáznak mindent. Nem véletlen hogy sosem vettem tőlük semmit…
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mit nem mondasz 2010.02.26. 13:14:12
A minőség miatt meg nyugodtan hívhatnák Shytmodell -nek is. ('shit' annyi mind szar)
csodálom, hogy van aki képes ezért bármennyit is kiadni, nemhogy 25000-eket az IC kocsiért.
Sose volt még egy bygmodellem se, sokat kéne ahhoz fejlődniük, hogy legyen.
A kommunikációjuk az meg maga a semmi.
2010.03.01. 10:42:22
A modelleket nem kritizálom mert amit megkaptam az rendben volt teljesen, az IC kocsijuk ára, hát olyan amilyen, nekem spec nem futotta rá (1-2 kocsival nem röhögtettem ki magam, egy szerelvénnyi kocsi árából meg egy szebb 1-es modellt veszek inkább), de a bosszantó a visszajelzések hiánya volt.
Nem csak én jártam így, mások is.
Deszkás 2010.03.04. 16:06:29
A hozzászólásod viszont nem fedi teljesen a valóságot. Az IC kocsik ugyanis már nem matricázottak, hanem tamponnyomottak.