HTML

Vasutaskritikus

Nem egy kritizáló vasutas, sokkal inkább egy vasutat kritzáló emberke vagyok az internet névtelensége mögül, különös tekintettel gyermekkori betegségemre melyből azóta sem gyógyultam ki: a vasútmodellezésre!

Címkék

2010 (5) 2011 (1) 2012 (1) 5047 (1) acme (2) adó 1% (2) alapítvány (1) albert (1) álmozdonyvezető (1) atomvonat (1) Balatonfüred (1) baleset (2) békéscsaba (2) blog (1) bombariadó (1) börze (3) Brawa (1) buék (1) burma (3) bygmodell (1) caf (2) cargo (1) deák (1) déli pályaudvar (1) demonstráció (1) domonkos (1) don quijote (1) elveszett (2) emlékhely (1) epoche (1) északi (1) étkezőkocsi (2) etwg (1) európa expressz (1) e bay (1) fidesz (5) film (3) flirt (1) flottaszerződés (1) fónagy (2) fonyód (1) fotó (1) Fuggerth (1) ganz (1) ganz v48 (1) gigant (2) Gödöllő (1) gyorsvasút (1) gysev (1) gyűjtemények (1) Halberstadti (1) hamisítás (1) heris (1) hiéna (2) holokauszt (2) ic 3g (1) ic plusz (1) index fórum (13) indóház (10) kamion (1) keksz (1) kelti pu (1) kerékpár (2) keskeny nyomtáv (2) keszthely (5) kiállítás (9) kína (3) korrupció (1) korszak (1) közbeszerzés (1) legjobb (1) limit (3) loc&more (1) logó (2) magánvasút (1) mátrai erőmű (1) máv (19) mavoe (1) máv start (6) máv trakció (1) metro proto (1) modell&hobbi (2) modellkit (4) moderátor (1) morop (2) motorvonat (1) mozdonyvezető (2) mszp (1) múzeum (4) nemdohányzó (1) nmj (2) nyugdíj (1) orient-expressz (1) óvoda (1) paksinuti (1) pályázat (4) pécs (1) peronkapu (1) photoshop (2) piko (2) piros (2) Poirot (1) politika (2) quabla (7) railtop (1) rch (1) reform (1) rendőrség (3) reptér (1) részeg (1) rézgaras (1) rivarossi (1) roco (4) start klub (1) svájc (1) széchenyi (2) székely gyors (1) szendvics (1) szerzői jogok (1) szülinap (1) tablet (1) tajvan (1) temofeszt (2) tillig (1) tisztaság (1) tothgun (4) traxx (3) trianon (1) újdonságok (9) vasút&modell (3) vatera (2) vészfék (1) vezérigazgató (2) vip (1) vonalbezárás (7) webshop (1) webzin (1) x1win (1) y kocsi (2) zsidó (2) Címkefelhő

2010.10.15. 22:30 vasutaskritikus

Memóriazabálók

 

Nyafogás ON
Van pár blog amit rendszeres időközönként meglátogatok, például a már korábban említett Matiz és Vika féle blogok, valamint a Kötött pálya és a Mobilitás fedőnevű blogok is. Jobban mondva utóbbiak csak voltak, amíg rendszeresen el nem kezdték lefagyasztani a böngészőt. Az erőforrásokat figyelő segédprogram tanúsága szerint folyamatosan növekszik a böngésző memória-felhasználása, egészen addig, míg be nem lassul az egész rendszer, és csak a program leállításával lesz ismét használható. Talán maradi vagyok, de eddig nem volt gondom az explorerrel, így azt használtam. Fenti jelenség azonban a Google Chrome esetében is fennáll, tehát valószínűleg személyesen Bill Gates lehet a hiba okozója, és főleg én amiért nem használok Linuxot. De amíg végérvényesen meg nem világosodok és meg nem térek, jó lenne ha ez a tetves oprendszer és a szar böngészője meg tudna birkózni egy egyszerű blog megjelenítésével… Vagy urambocsá' a bloggerek is tesztelhetnék a saját oldalukat és tegyenek azért hogy használható legyen... Másnál is van ilyen jelenség? Valaki írja már meg nekem mi a megoldás a memóriazabáló blogok ellen!
Nyafogás OFF
 

 

2 komment

Címkék: blog


A bejegyzés trackback címe:

https://vasutaskritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr742370113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.10.18. 11:54:32

A jelenség létezik! Én eddig a béna gépre fogtam, de ezek szerint mégsem? Nálam is a kötött pályánál fagy és csak böngésző restart után tudom folytatni. Talán a blog.hu motorja a hibás, erről a blogírók nem tehetnek.
A saját blogom is ezer sebből vérzik, de nekem se kapacitásom se tudásom ahhoz, hogy saját blogmotort írjak. Most kértem és kaptam segítséget a freeblogtól, hogy kicsit rendbeszedjék az oldalsávot, ezt-azt, a kinézet meg egyelőre marad így (úgy hívják freeblogéknál hogy gyári sablon, itt a felső kép kinézetébe van beleszólásom).
De most, hogy ezt leírtam, már cáfolom is: mert a te blogodtól nem fagy a böngésző vagy nem fut fel a memóriahasználat, tehát lehet, hogy mégsem a blog.hu sablon a hibás.
1GB is lehet akár egy látogatás a kötött pálya blogon. A különbség a két blog között, hogy oda be vannak építve további blog/inda szolgáltatások, mint pl a képtár és videótár, talán emiatt száll az egekbe a program.

vasutaskritikus 2010.10.18. 17:50:16

@Matiz:
Én is éppen azért írtam róla és kérdeztem, mert a saját gépemre is ráférne már egy alapos karbantartás (sőt időnként inkább újratelepítem az egészet), tehát nem tudhattam hogy nem-e csak nálam szórakozik. Valóban a blog.hu-nál sem mindenhol, a sajátomról tudtam is hogy nem ilyen. :) Korábban lehetett olvasni azokat is, pár hónapja lehet ilyen szar... Vajon tenni sem akarnak ellene?
süti beállítások módosítása