HTML

Vasutaskritikus

Nem egy kritizáló vasutas, sokkal inkább egy vasutat kritzáló emberke vagyok az internet névtelensége mögül, különös tekintettel gyermekkori betegségemre melyből azóta sem gyógyultam ki: a vasútmodellezésre!

Címkék

2010 (5) 2011 (1) 2012 (1) 5047 (1) acme (2) adó 1% (2) alapítvány (1) albert (1) álmozdonyvezető (1) atomvonat (1) Balatonfüred (1) baleset (2) békéscsaba (2) blog (1) bombariadó (1) börze (3) Brawa (1) buék (1) burma (3) bygmodell (1) caf (2) cargo (1) deák (1) déli pályaudvar (1) demonstráció (1) domonkos (1) don quijote (1) elveszett (2) emlékhely (1) epoche (1) északi (1) étkezőkocsi (2) etwg (1) európa expressz (1) e bay (1) fidesz (5) film (3) flirt (1) flottaszerződés (1) fónagy (2) fonyód (1) fotó (1) Fuggerth (1) ganz (1) ganz v48 (1) gigant (2) Gödöllő (1) gyorsvasút (1) gysev (1) gyűjtemények (1) Halberstadti (1) hamisítás (1) heris (1) hiéna (2) holokauszt (2) ic 3g (1) ic plusz (1) index fórum (13) indóház (10) kamion (1) keksz (1) kelti pu (1) kerékpár (2) keskeny nyomtáv (2) keszthely (5) kiállítás (9) kína (3) korrupció (1) korszak (1) közbeszerzés (1) legjobb (1) limit (3) loc&more (1) logó (2) magánvasút (1) mátrai erőmű (1) máv (19) mavoe (1) máv start (6) máv trakció (1) metro proto (1) modell&hobbi (2) modellkit (4) moderátor (1) morop (2) motorvonat (1) mozdonyvezető (2) mszp (1) múzeum (4) nemdohányzó (1) nmj (2) nyugdíj (1) orient-expressz (1) óvoda (1) paksinuti (1) pályázat (4) pécs (1) peronkapu (1) photoshop (2) piko (2) piros (2) Poirot (1) politika (2) quabla (7) railtop (1) rch (1) reform (1) rendőrség (3) reptér (1) részeg (1) rézgaras (1) rivarossi (1) roco (4) start klub (1) svájc (1) széchenyi (2) székely gyors (1) szendvics (1) szerzői jogok (1) szülinap (1) tablet (1) tajvan (1) temofeszt (2) tillig (1) tisztaság (1) tothgun (4) traxx (3) trianon (1) újdonságok (9) vasút&modell (3) vatera (2) vészfék (1) vezérigazgató (2) vip (1) vonalbezárás (7) webshop (1) webzin (1) x1win (1) y kocsi (2) zsidó (2) Címkefelhő

2010.03.14. 13:06 vasutaskritikus

Nohabok

A Vasút&Modell-ben megjelent Minitrix Nohabos cikk után felvetődött bennem, hogy megvásárolom a mozdonyt, annak ellenére hogy nem gyűjtök N-est. Megtekintés és megfuttatás után arra jutottam, hogy lesz ami lesz, ideje megvennem első N-es modellemet. Hazafelé menet már azon morfondíroztam, hogy vajon a közeljövőben lesz-e hozzá illő vékony csíkos Máv kocsi, esetleg kisszériás változatban akár. Láttam már Kiskunmodell-es fotót róla, fogalmam sincs hogy készül-e még ilyesmi. Hazaérve, szokásomhoz híven eldicsekedtem a kedvesemnek új szerzeményemmel, és kezébe adtam mert nem látott még ilyen kicsi "vonatkát". Akkor még nem gondoltam, hogy többet vissza se adja... Annyira megtetszett neki ugyanis, hogy azonnal "einstand"-ot jelentett be. Én pedig megadtam magam, mint ahogy Nemecsek se akart újjat húzni a Pásztorokkal. :)

Azért pár fotó erejéig még visszakaptam a picikét (a nagy már régebbi beszerzés):

Szólj hozzá!


2010.03.09. 09:45 vasutaskritikus

ACME 2010

Mostanában egyik kedvenc gyártónk lett az ACME, de újdonságlapokat tőlük eddig még nem láttam. Ezt pótolandó íme a teljes, 108 oldalas, 2010-es katalógus: (katt a képre)

(feltöltöttem a data.hu-ra is, ha az a link idővel meghibásodna)

4 komment

Címkék: 2010 acme


2010.03.08. 23:35 vasutaskritikus

Kártérítés a MÁV-tól

 

Olvasgatva a legfrissebb Indóházat, eszembe jutott, hogy februárban megesett valami, ami fölött magam is átsiklottam, de általánosságban is elég kevés szó esett róla. Történt ugyanis, hogy az elmúlt hónapban kártérítési pert indítottak a Máv ellen. Ez önmagában még nem lenne meglepő egy ilyen szemétdombon, mint a magyar állami vasúttársaság. Az már inkább, hogy a felperesek egy 95 főből álló csoport, akik állításuk szerint a holokauszt túlélőinek és áldozatainak leszármazottai, és a magyarországi zsidók deportálásában betöltött szerepe miatt akarják perelni a Máv-ot.
            Áprilisi tréfának kissé még korainak tűnik, meg nem is vagyok biztos benne, hogy hazánkon kívül ismeretes az áprilisi tréfa fogalma. Bár a felperesek részben magyarok is, tehát biztos ismerik. De a legjobb vicc hogy az ügy nem tréfa. Chicagoban az illinois-i északi kerületi bíróságon 10-cv-00868 ügyiratszámon jegyzik, a bíró pedig Samuel Der-Yeghiayan lesz (ha igaz). „A holokauszt áldozatainak örökösei és közeli hozzátartozói egyebek között azért perlik a MÁV-ot, mert az "tudatosan biztosított" szerelvényeket ahhoz, hogy 1944. márciusa és októbere között 437 ezer magyar zsidót szállítsanak az auschwitzi gázkamrákba, valamint azért, mert megfosztotta az áldozatokat vagyonuktól és értékeiktől, megszegve ezzel a népirtás tilalmáról szóló nemzetközi egyezményt. A perirathoz egy olyan fotót is csatoltak, amelyen MÁV feliratú vagonok és előtte emberek láthatók, az aláírás szerint zsidók szállnak be a kocsikba. A kereset szerint a MÁV "pontosan tudta, mit tesz". Csaknem minden szerelvényét éjjel-nappal arra használta, hogy az embereket Auschwitzba szállítsa. A szerelvények üresek voltak, amikor Magyarországra visszatértek. "Az alperes által biztosított szerelvények nélkül több százezer zsidót nem lehetett volna Auschwitzba szállítani" - olvasható az okmányban.” – (forrás: index.hu)
            Ja, és a lényeg, a kártérítés összege átszámítva 1773 milliárd forint!!! Ez kb. annyi mint Bruttó hazai termék (GDP) egy tizenötöd része, ami gyaníthatóan hiányozna egy kicsit a költségvetésből ha ki kéne fizetni néhány nyavalyás zsidónak, akik a „holokauszt” varázs-szóval ismét megpróbálnak lenyúlni egy kis pénzt. Vagy talán a kicsinél jobban is hiányozna.
            Nem kezdem el sorolni hogy miért baromság az egész, az üggyel foglalkozó hírportálok részletesen is kitértek a történelmi és tárgyi tévedésekre, sőt hazugságokra, történészek és jogászok is nyilatkoztak.
De ha pár zsidó úgy gondolja hogy a Máv-ot felelősség terheli ezért, én elgondolkodtam hogy kit lehetne még beperelni hasonló gondolkodással ilyen logikával… Pl pár ezer magyar perelhetné az orosz vasutakat amiért a II világháborút követően hétszázezer magyart hurcoltak a gulágokba (ahonnan mellesleg háromszázezer sosem tért haza). Akkor az kb. kétmilliárd dollár (mai árfolyamon 195 milliárd forint) nem vagyoni kártérítés. Nos? De tudok sokkal jobbat is, ami ráadásul személyesen is érint. 1992-ben egyszer villamoson utaztam, és miután leszálltam a Moszkva téren, verekedésbe keveredtem, ami nagyon komoly lelki megrázkódtatás volt számomra. Mivel a kellemetlenségek helyszínére a BKV járművével mentem, napnál is világosabb hogy ők a felelősek mindenért!!! Kártérítés gyanánt én beérem 1 milliárd forinttal is! Mitől lennének különbek a zsidók, mint a magyarok?

Szólj hozzá!

Címkék: máv holokauszt zsidó


süti beállítások módosítása