HTML

Vasutaskritikus

Nem egy kritizáló vasutas, sokkal inkább egy vasutat kritzáló emberke vagyok az internet névtelensége mögül, különös tekintettel gyermekkori betegségemre melyből azóta sem gyógyultam ki: a vasútmodellezésre!

Címkék

2010 (5) 2011 (1) 2012 (1) 5047 (1) acme (2) adó 1% (2) alapítvány (1) albert (1) álmozdonyvezető (1) atomvonat (1) Balatonfüred (1) baleset (2) békéscsaba (2) blog (1) bombariadó (1) börze (3) Brawa (1) buék (1) burma (3) bygmodell (1) caf (2) cargo (1) deák (1) déli pályaudvar (1) demonstráció (1) domonkos (1) don quijote (1) elveszett (2) emlékhely (1) epoche (1) északi (1) étkezőkocsi (2) etwg (1) európa expressz (1) e bay (1) fidesz (5) film (3) flirt (1) flottaszerződés (1) fónagy (2) fonyód (1) fotó (1) Fuggerth (1) ganz (1) ganz v48 (1) gigant (2) Gödöllő (1) gyorsvasút (1) gysev (1) gyűjtemények (1) Halberstadti (1) hamisítás (1) heris (1) hiéna (2) holokauszt (2) ic 3g (1) ic plusz (1) index fórum (12) indóház (10) kamion (1) keksz (1) kelti pu (1) kerékpár (2) keskeny nyomtáv (2) keszthely (5) kiállítás (9) kína (3) korrupció (1) korszak (1) közbeszerzés (1) legjobb (1) limit (3) loc&more (1) logó (2) magánvasút (1) mátrai erőmű (1) máv (19) mavoe (1) máv start (6) máv trakció (1) metro proto (1) modell&hobbi (2) modellkit (4) moderátor (1) morop (2) motorvonat (1) mozdonyvezető (2) mszp (1) múzeum (4) nemdohányzó (1) nmj (2) nyugdíj (1) orient-expressz (1) óvoda (1) paksinuti (1) pályázat (4) pécs (1) peronkapu (1) photoshop (2) piko (2) piros (2) Poirot (1) politika (2) quabla (7) railtop (1) rch (1) reform (1) rendőrség (3) reptér (1) részeg (1) rézgaras (1) rivarossi (1) roco (4) start klub (1) svájc (1) széchenyi (2) székely gyors (1) szendvics (1) szerzői jogok (1) szülinap (1) tablet (1) tajvan (1) TAM modell (1) temofeszt (2) tillig (1) tisztaság (1) tothgun (4) traxx (3) trianon (1) újdonságok (9) vasút&modell (3) vatera (2) vészfék (1) vezérigazgató (2) vip (1) vonalbezárás (7) webshop (1) webzin (1) x1win (1) y kocsi (2) zsidó (2) Címkefelhő

2012.05.08. 08:01 vasutaskritikus

Ne egyél!

 

Nem volt olyan régen, amikor szót ejtettem a magyar vasúton evés szokásairól. Akkor talán még a Mávnál sem tudták, hogy idén megszüntetik az étkezőkocsik belföldi közlekedtetését, nyilvánvalóan én sem tudhattam, nem is ezért írtam meg hogy semmi szükség rájuk. Hanem mert tényleg nincs.
            Ne is beszéljünk most arról, hogy egy max. három órás utazást aki nem bír ki kaja nélkül, az haljon éhen! Inkább beszéljünk arról, hogy a Máv ezúttal is saját maga lehetetlenítette el a saját működését ((most még csak) az étkezőkocsikra vonatkozóan). Jelentkezzen nálam, aki szívesen eszik abból amit ott adnak, annyiért amennyiért adják! Nos? Senki? Jellemző! Inkább a teszkóban veszitek a parizeres zsemlét és zabáltok meg morzsáztok az ülésekben, mí? Gratulálok! Szegény InterCity Vendéglátó Kft. (a híradásokban szereplő név) meg szép lassan csődbe megy… Illetve nem megy, mert ilyen cég nincs is. Legalábbis a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-cégjegyzéke szerint: „2012. május 8. napján 22 óra 30 perckor InterCity Vendéglátó Kft kezdetű cégnév a cégnyilvántartásban nem szerepel.” Hűha. Sebaj, ha nincsenek, nem is kell velük szerződést bontani. De akkor most ki üzemelteti végül is azokat a nyüveteges étkezőkocsikat? Végül is a 2010-es szerződések közt meglett a nyertes, I.C. Kft, aki 9 712 788 jó magyar forintért hajlandó üzemeltetni a kocsikat. (cégjegyzék szerint a teljes neve I.C. Vendéglátó Korlátolt Felelősségű Társaság). A Máv és annak mindenféle beszállítói meg alvállalkozó szerződéseiről gondolom nincsenek senkinek sem illúziói, valaki bizonyosan jól járt itt is. Én csak egy valamit nem értek. Ha valamit lehetne jól csinálni, amihez minden feltétel adott, akkor miért kell szándékosan rosszul csinálni??? Az I.C. Kft tulajdonosai, ellenségei a saját pénzüknek? Kedves Veress Úr, hát mire jó ez így? Mármint hogy a kutya sem zabál a vagonjaiban, pedig vannak ám jó szakácsok, személyesen is ismerek párat, jó pénzért a vonatokon is főznének. Néhány szép csajt se lehet olyan nehéz keríteni, akik esetleg még értenek is a felszolgáláshoz. Akkor már csak tudni kellene azt, hogy kinek akarok szolgáltatni. A diák nem fog 400-500 Ft-ot fizetni egy kávéért, aminek a fele jó eséllyel a tökére borul a kivalló haza pályaviszonyokon. Talán a nagycsaládosokra számítanak a majd 3000 Ft-os cigánypecsenyével? Esetleg van palacsinta 500-600 Ft-ért, amiért máshol komplett menüt is adnak. Vagy a menő-manó menedzserek és vállalati felsővezetők a kiszemelt célcsoport? Ők éppen meg tudják fizetni, csak sajnos ők soha nem utaznak vonaton. Ezeknél az embereknél ugyanis sajnálatos módon van egy minimum, ami alá nem mennek, például nem szeretik ha hülyének nézik őket. Olyasmiért, mint hogy az alapvető tisztaság nem prémium szolgáltatás, amiért a Mávnál pótdíjat kell fizetni. És persze a pontosság és gyorsaság is lemaradt vagy negyven évet. Maradnak a prolik és parasztok, de ők meg inkább éheznek, mintsem ennyit fizessenek egy kajáért. Szóval az a gyanúm, hogy Tisztelt Máv-Start és I.C. Kft illetékesei fordítva ülnek a lovon, és még fel se tűnik nekik. Nagy kár, mert én is szívesen ennék jó kajákat színvonalas környezetben, emberi árakon, és mindezt a vonaton! De úgy tűnik hogy ez a vonat is elmegy…
Foto:Railfaneurope.net

 

13 komment

Címkék: máv máv start étkezőkocsi


A bejegyzés trackback címe:

https://vasutaskritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr784495031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k robert 2012.05.09. 11:12:56

Ne is beszéljünk most arról, hogy egy max. három órás utazást aki nem bír ki kaja nélkül, az haljon éhen!

gondolom nem vagy cukorbeteg igaz az nem éhen hal hanem bekómál te ,kis pöcs

a többiben igazad van

Aki Másnak 2012.05.14. 09:34:40

Veled egy a baj robika...te nem cukorbeteg vagy, hanem agyhalott.
Írjál inkább okosakat a fórumokban, ahogy minap is tanúbizonyságot tettél hihetetlen színvonalas hozzászólásaiddal és helyesírási képességeiddel.. :D

k robert 2012.05.14. 15:45:53

@Aki Másnak:Nyilván igazad van mindenben enged hogy meghajoljak nagyságod és lépességeid előtt

k robert 2012.05.14. 15:49:29

@Aki Másnak

ki írta, hogy én cukorbeteg vagyok, lehet, hogy én írni nem tudok, de lehet, hogy te meg olvasni nem

Aki Másnak 2012.05.14. 16:56:09

igazad van robika....én nem tudok olvasni, ellenben te meg nem tudsz írni....erre mondják, hogy döntetlen... :D

Ellenben szellemi szárnyalásod csúcsát ma érted el a kedvenc topikodba. :D
Csak gratulálni tudok ahhoz a mérhetetlen korlátolt felfogásodhoz....akarom mondani agynélküliségedhez....amiről ma tanúbizonyságot tettél. :D

Ezek után a szólás eredeti formájában értelmét vesztette, át kellett fogalmazni:
Hülye, hülyébb, leghülyébb...rendőr, postás, robika... :D

k robert 2012.05.14. 19:44:35

@Aki Másnak: látom pillanatok alatt lejössz a szintemre, és a robika után már csak a akimásocska jön a felsorolásban

k robert 2012.05.14. 19:45:26

@k robert: és látom a dátumokkal sem vagy tisztában az tegnap volt

Aki Másnak 2012.05.15. 14:34:12

a te szintedre nehéz lenne lesüllyedni robika, mert alatta már nincs semmi... :D

szerintem reggel elfelejtetted bevenni a Cavingtonodat....időérzéked egyenes arányban áll hozzászólásaid színvonalával... :D

k robert 2012.05.17. 09:06:41

@Aki Másnak: bizonyára így történt tetves akimásnak
bocsi akarom írni kedves

VT 135 2012.05.30. 20:21:18

Akkor most szeretnélek egy kicsit bosszantani: én szinte MINDIG eszem a vonaton! Hogy miért? Szeretem halmozni az élvezeteket! :) Emellett időt lehet vele spórolni. Illetve valószínűleg immár egy családi tradíció is, mert a hétvégi, agárdi nyaralónál végigdolgozott napok során sokszor alakult úgy, hogy már nem volt időnk ott enni, viszont a vonatot még sikerült éppen elérni. Szóval, ha felsorolnám, mi mindent ettem már a vonaton, egy oldalt biztosan megtöltene.

Egyébként viszont érdemes lenne magadban kutatnod, kedves Vasutaskritikus, hogy mi is az a hatalmas boldogtalanság-sértettség-megbántottság a lelkedben, ami miatt ilyen dolgokon képes vagy rágódni és dühöngeni... (és mindezt nem támadásként írom, hanem jószándékból - és ezt nem kizárólag ebből a bejegyzésedből vontam le, hanem szinte az összesből + a hsz-aidból)

vasutaskritikus 2012.06.05. 23:57:55

@VT 135:
Te vagy a kivétel úgy tűnik. :) Ha jó kajákat ettél, hát váljék egészségedre!
Kutatnom magamban? Nem gondolnám hogy kéne! Csak mert képernyőre vetek néhány gondolatot, ami eszembe jut? Ja hogy ezek többnyire negatív dolgok? Lehet. De az ember azon szokott elmélkedni, amivel például nem ért egyet. Szimpatikusabb az, ha valaki szó nélkül megy el minden mellett? Csak a birka áll be a többi közé és megy utánuk mindegymerre (természetesen nem rád értem). Befolyásom ugyan nincs a dolgokra, de az ellenvéleményemnek hangot adhatok. A képmutatást pedig nagyon nem szeretem, így udvariasságból mást írni mint amit a témáról gondolok, nem vagyok hajlandó. Ha majd csupa jó dolog történik a magyar vasúton és a modellezésben, arról is írni fogok.

VT 135 2012.06.10. 10:41:33

Köszönöm! :)
(Nálam az evés, amúgy is a 'gyenge pont', bár ez szerencsére a testalkatomon nem látszik.)
Természetesen nem akarok semmit rád erőszakolni, ettől függetlenül ajánlom neked is, hogy olvasd el Eckhart Tolle: Új Föld c. könyvét. Nekem nagyon sokat adott, lehet, hogy utána te is sok mindent más "szemüvegen" keresztül fogsz látni. De ha nem, az sem tragédia. :)

Zero-eco86 2014.02.12. 21:23:08

Azért jó kommenteket olvasni mert általában már a 2-nál nem a témáról van szó, mint itt is. Enni én is szoktam, a vonaton, és ezért nem utálok senkit, de azért ez egy két irányú utca. Ha olyan árak lennének akkor talán a magyar is enne étkező kocsiban, de az is igaz hogy ma már ha az ember ic-vel utazik akkor 3 max. 4 órát utazik amit ki lehet bírni kaja nélkül is, ha az ember előtte evett. De mondjuk egy gyorson már lenne értelme mert ott már összejön az 5 órás menet idő is.