HTML

Vasutaskritikus

Nem egy kritizáló vasutas, sokkal inkább egy vasutat kritzáló emberke vagyok az internet névtelensége mögül, különös tekintettel gyermekkori betegségemre melyből azóta sem gyógyultam ki: a vasútmodellezésre!

Címkék

2010 (5) 2011 (1) 2012 (1) 5047 (1) acme (2) adó 1% (2) alapítvány (1) albert (1) álmozdonyvezető (1) atomvonat (1) Balatonfüred (1) baleset (2) békéscsaba (2) blog (1) bombariadó (1) börze (3) Brawa (1) buék (1) burma (3) bygmodell (1) caf (2) cargo (1) deák (1) déli pályaudvar (1) demonstráció (1) domonkos (1) don quijote (1) elveszett (2) emlékhely (1) epoche (1) északi (1) étkezőkocsi (2) etwg (1) európa expressz (1) e bay (1) fidesz (5) film (3) flirt (1) flottaszerződés (1) fónagy (2) fonyód (1) fotó (1) Fuggerth (1) ganz (1) ganz v48 (1) gigant (2) Gödöllő (1) gyorsvasút (1) gysev (1) gyűjtemények (1) Halberstadti (1) hamisítás (1) heris (1) hiéna (2) holokauszt (2) ic 3g (1) ic plusz (1) index fórum (13) indóház (10) kamion (1) keksz (1) kelti pu (1) kerékpár (2) keskeny nyomtáv (2) keszthely (5) kiállítás (9) kína (3) korrupció (1) korszak (1) közbeszerzés (1) legjobb (1) limit (3) loc&more (1) logó (2) magánvasút (1) mátrai erőmű (1) máv (19) mavoe (1) máv start (6) máv trakció (1) metro proto (1) modell&hobbi (2) modellkit (4) moderátor (1) morop (2) motorvonat (1) mozdonyvezető (2) mszp (1) múzeum (4) nemdohányzó (1) nmj (2) nyugdíj (1) orient-expressz (1) óvoda (1) paksinuti (1) pályázat (4) pécs (1) peronkapu (1) photoshop (2) piko (2) piros (2) Poirot (1) politika (2) quabla (7) railtop (1) rch (1) reform (1) rendőrség (3) reptér (1) részeg (1) rézgaras (1) rivarossi (1) roco (4) start klub (1) svájc (1) széchenyi (2) székely gyors (1) szendvics (1) szerzői jogok (1) szülinap (1) tablet (1) tajvan (1) temofeszt (2) tillig (1) tisztaság (1) tothgun (4) traxx (3) trianon (1) újdonságok (9) vasút&modell (3) vatera (2) vészfék (1) vezérigazgató (2) vip (1) vonalbezárás (7) webshop (1) webzin (1) x1win (1) y kocsi (2) zsidó (2) Címkefelhő

2010.03.18. 11:44 vasutaskritikus

Tothgun 2. rész

 

Nohát-nohát. Annyira megszoktam már hogy tothgun weblapján semmi értelmes nincs, hogy meg sem néztem az utóbbi időben, így elkerülte a figyelmemet az is, hogy a saját weblapján reagált az általam leírtakra.
            Méghozzá pár napon belül, tehát ő már akkor is ismerte az amúgy akkor még nem túl látogatott blogomat. Talán csak nem árgus szemekkel lesi a fórumokat hogy vajon írnak-e róla? Saját „nevét” írva a keresőbe, kutatja hogy az internet végtelenjében felbukkan-e valahol? Szerintem igen. Íme a rövid, de tömör üzenete számomra:
 
„Sajnos a teljesen saját építésű Gags, M62-hóeke, MÁV Hajdú Kft. lakókocsija, Desiro feljavítás vagy éppen a váltójelző kimaradt a pocskondiázásból. Ezért én kérek elnézést... No, körülbelül ezért lett zárt annak idején az oldal, merthogy szájkaratés emberkék - akik még egy Fuggerth személyvagont sem tudnak saját erőből, hiba nélkül felszerelvényezni - azok próbálják megmondani a tutit. Természetesen mindezt az internet jótékony homályából, név nélkül, igazi hungarikumként. Én ma is vállalom azokat a modelleket, amiket eddig készítettem, de szeretném látni a névtelen, kritikusan " vasútmodellező" munkáit is. Aztán megmérkőzhetünk...
Ja, a Brawa Talent használtan is 90.000Ft környékén van, ha lehet egyáltalán kapni és üzenem, elfelejtetted jobban megnézni! A Scharfenberg kapcsolók és a teljesen élethűen kifestett, képernyőkkel, mozdonyvezetővel ellátott vezérállás elkerülte a figyelmedet! Ha csak a mikrofont vetted észre az egészből, akkor ez orális fixációra utal... Bekaphatod!”
 
Tényleg??? Bekaphatom? Nagyon szeretnéd? Mindenesetre köszönöm hogy a modelleiden kívül most már a szexuális irányultságodat is közkincsé tetted. Eddig se tartottalak semmire, de a buzikat kimondottan rühellem, ergo mindezek után az eddigi szánalom most már inkább megvetéssé és undorrá változott. És ne sorold nekem az összegányolt szarjaid listáját, ismerem mindet, nem ok nélkül írtam a legelső posztot se. Neked is fáj, hogy én névtelen vagyok? Ez valami kisebbrendűséggel kapcsolatos frusztráció nálatok? Mivel lenne könnyebb az életed, ha tudnád mondjuk hogy Monori Gézának hívnak? Az igazi hungarikum az, hogy te és a hozzád hasonlók a számotokra nem tetsző dolgokat állítjátok be hungarikumként, és kvázi sértésnek használjátok. Te talán nem magyar vagy? Ha az vagy, akkor nem érzed, hogy éppen ezzel adsz alapot az ilyen hugarikumozó dumáknak? Persze nyilván nem.
            Bizonyára nem emlékszel rá, de sok évvel ezelőtt egyszer már előadtad magad nekem hasonlóan mint most, csak akkor e-mailban. A weblapod vendégkönyvébe én tettem az első bejegyzést a weblapoddal kapcsolatban, amit te azon frissiben ki is töröltél a szólásszabadságra hivatkozva. Ez bizonyára csak neked nem tűnik ellentmondásnak. Kerestem azt a levelet, de legnagyobb sajnálatomra már nincs meg, ha meglenne, most betenném ide, tökéletesen jellemezne téged. Legnagyobb problémád már akkor is az volt, hogy a saját munkáimat szeretnéd látni. Hát nem fogod. Nem azért mert annyira titkosak, hanem mert nem készítek egyedi modelleket. Így akkor már nem is lehet véleményem másokról vagy az ő munkáikról? Ez a te szólásszabadságod? Na ja, mindenki csak azt szóljon amit (szerinted) szabad. A világ már nem így működik cimbi! Ha nem tudod elviselni a véleményem, ne vegyél róla tudomást! Én továbbra is leírom amit gondolok, amit természetesen továbbra is bárki kommentelhet. Még akár te is. Vagy azt már nem? Csak a weblapodon üzengetni? Kíváncsian várom a válaszod…

18 komment

Címkék: tothgun


A bejegyzés trackback címe:

https://vasutaskritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr821849079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crash 2010.03.18. 21:36:26

Istencsászár vagy, komolyan mondom! A "bekaphatod" részre való rekciódon akkorát nevettem, mint anno a tarda blogon, és az igencsak alapmű :)

TorTa30 2010.03.25. 09:21:22

Na tessék...megint kioktatott tóth úr a honlapján... :D
Küldjek egy 100-as pzs-t? :D

vasutaskritikus 2010.03.25. 11:40:32

@TorTa30:
Olvastam. Jöhet a pzs...
Azért kíváncsi lennék hogy milyen érdekeltségi kört, és belterjes csapatot sejt mögém! Ami pedig tóth úr alapvető tévedését illeti, nem elsősorban a modelleivel van/volt bajom, hanem az ő nagy arcával. Az általa beidézett levelemből ez ki is derül. Ami a szövegelését illeti, hát teljesen el vagyok szomorodva. Az utóbbi években több társadalmi réteget alacsonyodott a stílusa. Én vagyok aki vagyok, (vagy amit mutatni akarok), na de ő?? A nagy Tóth Attila, ilyesmit megengedhet magának? Szerintem nem tudnék én olyat írni amivel jobban lejáratnám, mint ahogyan ő saját magát le tudja...

TorTa30 2010.03.25. 14:59:19

@vasutaskritikus:
Rendben, küldöm...:D
Látom nagyon megviseltek a történetek. :D
Azt, hogy Te milyen érdekeltségi körhöz tartozol, teljesen mellékes, ellentétben vele, aki a BlaBla-csapat tagja és hozza a tőlük megszokott szinvonalat.

Gyökkettő 2010.03.26. 07:52:00

@vasutaskritikus:
Téged nem Monori Gézának ha nem Molnár Zsoltnak hivnak! Azért igy a helyes!

Gyökkettő 2010.03.26. 07:55:14

@TorTa30:
Mi van Ricsike megint fikázol! Hu ebbe nagy király vagy!!! Apeh megkereste már Albert barátodat??? Nem?? Nem baj ami késik az eljön!!

Gyökkettő 2010.03.26. 09:35:38

@vasutaskritikus:
Ez gyenge probálkozás leirjam az email cimedet is?? Ne hidd, hogy az emberek olyan hülyék amilyennek beállitod őket. Tudod ha az én vállalkozásomba avatkoznál igy bele biztos becsöngetnék hozzád vagy lehet nem is én?? Telefonszámodat cimedet is felirjam!! Tudod ebben az országban amit 2 ember tud azt tudja mindenki!!

TorTa30 2010.03.26. 09:36:15

@Gyökkettő:
Mi van, kiengedtek a pszichiártiáról? :D
Gyógyszereid szeded még, vagy a hiánya okozza ezt a mérhetetlen infantilizmusod? :D
BlaBla úr üzent neked, hogy írjál valami okosat? :D
Megsúgom.....nem talált! :D
Gondolkozz tovább, bár ez a te esetedben nehéz lesz, mivel az IQ-d egyenlő a lábméreteddel. :D

Gyökkettő 2010.03.26. 09:59:19

@TorTa30: Jó van Dani Richárd Úr! Te akartad! Akkor jöjjön aminek jönni kell! Meg vagy! Ezért felelni fogsz! Leirom mégegyszer, mert úgy látszik már elfelejtetted NEM ISMEREM!!!!!! Az, hogy nem talált az hamarosan számodra ki fog derülni! Szerintem változtas email cimet, mert a richard.dani@vipmail.hu vagy a torta30@freemail.hu már tudom. Netán hivjalak Richardo79-nek. Neked is csak azt tudom leirni amit a kedves barátodnak amit 2 ember tud azt tudja mindenki! Ezt jó vésd az agyadba! Jaj ezt elcsesztem neked az nincs! Bocsi!!

TorTa30 2010.03.26. 10:50:20

@Gyökkettő:
Komolyan mondom olyan homály van a fejedben, hogy egy atomvillanás is kevés lenne, hogy megvilágítsa azt! :D
Ismét mellényúltál, de nagyon. :D
Nem vagy te rendőr váletlenül? :D

Gyökkettő 2010.03.26. 14:28:19

@TorTa30: Majd meglátod ki vagyok! Nem nyultam mellé ezt te is meg én is tudom. Gondolod a cimedet és a telefonszámodat is kiirjam?? Te nem tudod kivel kezdtél ellemben velem! Leirom még egyszer utoljára FEHÉR EMBER NEM FELEJT! Lehet egy modellt birálni (esetedben mindig Q, ezért is kezdtem el irogatni) de gusztustalan stilusban sértegetni ismeretlen embereket nem lehet büntetlenül! Jobb ha ezeket után átgondolod a dolgaidat Ricsike! Mi van fáj az igazság, hogy ki vagy?? Miért nem mered felvállalni magadat?? Ekkora semmi ember vagy?? Állj ki az igazad mellett ha már igy lelepleződtél!! Vagy csak akkor nagy a szád amikor nem tudják ki vagy??

TorTa30 2010.03.26. 16:26:53

@Gyökkettő:
Mega LOL! :D
Itt csak a BlaBla-csapat egy bizonyos tagjáról volt szó és nem magáról a mentorodról! :D
Olvass vissza!
Innentől no comment.... :D

vasutaskritikus 2010.03.27. 09:40:59

@Gyökkettő:
Az e-mail címem nyilvános, megnézheted itt is, már írtak nekem innen a blogról is. Te és tothgun haverod csak annyit tudtok rólam amennyit én elárulok. Ha pedig azt gondolod hogy minden amit az interneten olvasol, feltétel nélkül igaz, akkor valóban hülye vagy.

Gyökkettő 2010.03.28. 23:05:31

@vasutaskritikus: Egyet elárulók én többet tudok rólad mint te rólam! A másik nem ismerem tothgunt igy nem is lehet a haverom! A te meg ez a torta gyerek bicska nyitogató stilusotok ellen vagyok felháborodva! Azért, mert azt hiszetek , hogy az internet névtelensége mögé bujva irogathatok mindent. Nem az a baj amit irtok ha nem az ahogy! Azt felejted el, hogy nem mindenki olyan tökéletes mint te meg az Albertmodell! Miért nem olvastam olyat,hogy az ilyen meg olyan? Ezek szerint csak ők tudnak tökéletes modellt csinálni??!! Nem érzed, hogy kilog a LÓLÁB?? Részesedésed van az A modellből? Mert a Ricsi gyerekről tudom,hogy igen!! Arról, miért nem irsz, hogy a A olyan modelleket árul ami soha nem is volt a MÁV-nak?? Az nem átbaszás??Sajnos ugy hülyézel, hogy azt se tudod ki vagyok! Gyere találkozzunk és mond a szemembe!! Akkor vagy fasza gyerek ha ezt bevállalod!! Ha nem akkor nem vagy más csak egy Paprika Jancsi aki az internet mögé bújva osztja az észt.Azért, mert neked valakivel emberileg bajod van azért még nem minden szar amit csinál. Ezért irtam és nem azért, merta mentorom, meg haverom..stb!!

vasutaskritikus 2010.03.29. 13:16:29

@Gyökkettő:
Szíved joga rólam azt gondolni amit csak akarsz. Kétségtelen hogy nem tudok rólad semmit, de azt állítani hogy te tudsz rólam bármit is (az email címemen kívül), finoman szólva is barokkos túlzás.
A stílusomtól függetlenül az amit írok az én SAJÁT szubjektív véleményem. Ha te nem értesz vele egyet az a te dolgod, én így vélekedek ezekről a gyártókról és modellezőkről. A stílusom meg olyan amilyen, én sem akarlak megnevelni téged...
Nincsen részesedésem az A modellből, nem is volt, nem is lesz. Még csak barátok sem vagyunk. Egyszerűen csak tetszik amit csinál, ellentétben a tothgun és quabla féle cuccokkal. Ebben is jogodban áll nem egyetérteni, de nincs jogod kérdőre vonni azért mert ezt gondolom. Ki vagy te? Jó hogy nem már te akarod megmondani hogy mit és hogyan írjak a saját blogomba....
Meg a névtelenség.. Ez a mániátok? Talán frusztrál az hogy nem tudtok elégtételt venni rajtam? Nem fogok szemtől szembe találkozni, sem veled, sem senki mással. Bizonyára ezért én nem vagyok fasza gyerek... Viszont a megállapításod helyes, az internet névtelensége mögül azt írok amit csak akarok, és leszarom hogy ez hány embernek nem tetszik.

Gyökkettő 2010.03.29. 17:14:44

@vasutaskritikus: A hülyék a másik oldalon laknak jót csinál kacagnom kell!!! Modellt átfest és nem csinál azért ne essél tévedésbe! Ki a franc akar rajtad elégtételt venni?? Tudod leszarom,hogy mit irsz legyél ezzel boldog és recskáz az A modellre.Levontam a konzekvenciát egykis sumák senki vagy aki igy éli ki a kisebbségi érzését!! De egyet ne felejts mindenki hibázzik még te is és akkor sorsod utolér!! Irogassatok egymásnak a torta haveroddal befejeztem veletek a komunikációt. Szopjátok egymást amint hallottam a fiúk jönnek nekedbe igazán!! Én csak korrekt emberekkel szoktam társalogni ti meg nem ez a kategoria vagytok.!!!Törlöm is magam a fasza kis BLOGodról!!!

TorTa30 2010.03.29. 22:26:10

@Gyökkettő:
Ne tedd ezt velünk! :D
Most mi lesz így nélküled? :D
Ki védi meg a szent és sérthetetlen mestered? :D
süti beállítások módosítása