Tízmilliárdos kötvénykibocsátást tervez a Máv. Ez ugye egyszerűsítve hitelt jelent, csak így szebben hangzik, és amelyet pályafelújításokra óhajt költeni. Ennyire nincs már egy fillér sem a kasszában, hogy már ehhez is hitel kell? Na persze honnan is lenne pénz? Csak mert új a főnök? Meg a miniszternek nagyobb a pofája? Sajnos ez még mind kevés. Mi lett a nagy dumával beharangozott újjáépítésből? Meg a reformok? Meg az elszámoltatás? Igaz, hol van az már amikor ilyeneket mondtak… Számolás lehet hogy volt már, kiszámolták ki hogyan fog a legjobban járni. Lesz miből, mert a jövő évi költségvetésből ugyanúgy százmilliárdokat kap a Máv, ahogy évről évre mindig, vagyis a nagy megújhodás kimerült abban hogy pár tetves mellékvonalon újra „száguld” a nyomorult kis studenka. Remélem az ország rendbetételére komolyabb elképzeléseik is vannak!
foto: www.railfaneurope.net
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vasutaskritikuskritikus 2010.12.12. 09:49:22
Tudod embereknek sokat jelent néhány "tetves mellékvonal" újraindítása. Bocs, hogy elfelejtettem, hogy Te pesti vagy és minden 5.-ik percben megáll a házatok előtt a 7-es busz. De Ti Pestiek nem élnétek, ha nem lenne a vidék, ahol megtermelik Nektek is az ennivalótokat!!! Na tudod, itt sokat jelent a mellékvonalak ismételt beindítása. Én elhiszem, hogy jobban szimpatizálsz a komcsikkal, akik bezárták ezeket a vonalakat, mert ők sem jártak sose vidéken, mint ahogy Te sem!
vasutaskritikus 2010.12.13. 14:52:08
Még ennyi év után is ámulatba tudok esni, hogy mennyi egyszerű és gyermekded gondolkodású ember van. Ez a "nem élnétek, ha nem lenne a vidék, ahol megtermelik Nektek is az ennivalótokat.." nagyon elmés megnyilvánulás. Legutóbb a dedós unokaöcsémet hallottam ilyen stílusban csevegni úgy húsz éve. De aztán kinőtte. Gyanítom hogy te már nem fogsz, de szerencsére nincs annyi eszed sem, hogy ennek lásd a kárát.
vicces74 2010.12.13. 21:15:22
Valóban nagyon főváros centrikus ez a kurva ország,az istenverte MÁV helyzete meg annyira összetett(szar),hogy nem eccerü rendbe tenni.Olyan idióták akartak,akarnak rendezkedni akiknek fingjuk sincs az egészről!Ki issza meg a levét?!Nincs értelme komcsizni,jobbikozni,stb dilletánsok,és
hozzáértők vannak,utóbbiakra sose hallgatnak!
falnakbeszelo 2010.12.15. 12:26:46
sín tér 2010.12.15. 14:54:43
Én leginkább vicces74 kollégával értek egyet. Sajnos a hozzáértőket sosem kérdezik meg, mert az érdekeket sértene...
M62 255 2010.12.17. 09:55:53
Mondok egy példát. Korábban sok időt töltöttem Nagyatádon, ahonnan a 38-as vonal megmaradt darabkája vezet Somogyszobig. Onnan átszállással a néhai 37-es vonalon el lehet jutni B.sz.györgyig, még egy átszállással Keszthelyig. Én sokkal szívesebben választottam ezt a variációt középsulis koromban, amíg ráértem, jobb szeretem a 68 főútnál, de a Volán (akkor Pannon Volános Ikarusokkal) közvetlen járatot indított. A MÁV is megtehette volna ezt, ahelyett, hogy hagyja veszni a 37-est, így egy fontos észak-déli összekötőjárat alakult volna ki a Dél-Dunántúlon. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy régen egészen Barcsig jártak a motorkocsik...
Még annyit tennék hozzá, hogy nem a mellékvonalak miatt akkor a vesztesége a MÁV-nak, amekkora, csupán egy látványos kirakatintézkedés, spórolás címén beharangozva, hogy ne kelljen megkavarni a panamákat, pocsékolásokat, mindenféle politikai felhang nélkül.
Dolmi medve 2010.12.20. 10:33:00
"Még ennyi év után is ámulatba tudok esni, hogy mennyi egyszerű és gyermekded gondolkodású ember van. Ez a "nem élnétek, ha nem lenne a vidék, ahol megtermelik Nektek is az ennivalótokat.." "
Szerintem rádférne egy kis fizkai munka, meg egy kis tesco (stb.) mentes övezetben való élet, ahol nem a polcról veszed le a zabát....