Ha már szóba hoztam az új IC kocsikat, bedobom ezt is a közösbe. Nem mintha olyan kurva nagy titok lenne, hiszen az anyag nyilvános. Híreket lehetett már olvasni róla itt-ott, a nagy duma a sok-sok jármű beszerzéséről, jut morzsa mindenkinek, a máv szeretne még az IC 3G-ből is, meg a saját cége is belevágott a járműfejlesztésbe és már épül a két prototípus is.
Az IC 3G-hez állítólag létezik terven külön étkezőkocsi is, és a régóta szükséges vezérlő is papíron van. A Máv-gépészet IC+ nevű(?) projektjében 2. osztály, 1 osztály büfé szakasszal, és vezérlőkocsi mozgáskorlátozott -lifttel, -WC, és –üléshely kialakítással, valamint kerékpár tárolóval és nagycsomag szállítási lehetőséggel, és 26,4m-es ütközők közötti hosszal. Ami engem illet, az utóbbi verzió jobban tetszik, mint koncepció. A projekt már el is indult, a személykocsik szolgáltatásai pedig: -nemzetközi forgalom műszaki követelményeinek teljesítése (TSI-k, UIC-döntvények, EN-szabványok), -korszerű műanyag nagypaneles utastér, -zárt rendszerű WC, -energiaellátás laptop számítógépekhez, -GPS vezérelt belső-külső audiovizuális utastájékoztató, -vezeték nélküli internet, -mozgáskorlátozottak komfortszolgáltatásai a vezérlőkocsiban, -többcélú terek kialakítása a vezérlőkocsiban (kerékpár, nagycsomag), -nagy intelligenciájú, távfelügyeleti rendszerrel egybeépített vezérlő és diagnosztikai rendszer, -belső video felügyeleti rendszer.
És akkor lássuk a medvét, íme a jellegrajz, ami így első ránézésre feltűnően hasonlít az IC 3G-re:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2011.11.08. 14:35:58
hajakend 2011.11.13. 14:14:02
Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2011.11.14. 10:33:36
vasutaskritikus 2011.11.14. 11:25:50
Ráéreztél, a megjelenésében egyedül a színterv a probléma. Remélem ők sem gondolták komolyan, talán csak nem akarták hogy teljesen egyforma legyen a 3G-vel. Csak mivel a fotó a 3G-ről készült...
Szerencsésebb lett volna egy 3D-s grafikát csinálni külső látványtervnek is.
1116001 2011.12.02. 19:49:36
A jellegrajzot esetleg elkérhetném nagyobb méretben?:)
Előre is köszönöm!
vasutaskritikus 2011.12.04. 21:36:05
924x654 méretben van meg. Jobb klikk - Kép mentése... és a mentett kép ekkora lesz. (csak a blogon kicsiben jelenik meg)
hajakend 2012.01.12. 22:11:39
8Gbit 2012.01.29. 08:51:35
V63-017 2012.02.06. 20:23:32
hajakend 2012.11.23. 16:54:05